אסף גלאון

טיפ וטריק בפייסבוק למתקדמים

אחר צהריים טובים חברים וחברות, מה שלומכם?

החלטתי בצורה חפוזה ללחוץ על הכפתור של ההקלטה בלי הרבה מידי לתכנן מראש כי ממש מצאתי פיצ’ר מדליק, מגניב, מטורף, בפייסבוק.

אני מזהיר מראש הוידאו הזה הוא למתקדמים בלבד, אם אתם עדיין לא עובדים עם הפיקסל בצורה מתקדמת אז אתם יכולים לצפות, אם אתם אוהבים לראות אותי במצלמה, סבבה, אבל אני לא מאמין שאתם תוכלו להינות מהוידאו הזה, אז יאללה בואו נקפוץ ואני אראה לכם מה קרה,

אז בעצם דקה של רקע : מה שקורה זה אני מנהל קמפיין מאד מאד גדול לחברה גרמנית, משהו בארצות הברית, מוכרים כבלים ואני משתמש באותו פיקסל שהחברה עצמה משתמשת בו, יש עשרות דפים שהפיקסל נמצא בהם, יש המון המון המון תנועה, המון תזוזה, המון אירועים בפיקסל ואני רק שולט אולי ב- 15% ממה שקורה בפיקסל.

ונורא רציתי להכין קהל בפייסבוק של אנשים שעשו initiate checkout שזה האירוע של הפיקסל למוצר שאני מקדם להם, אבל באמת רק למוצר הזה, עכשיו אני שברתי את הראש, כי כל המוצרים מקבלים את אותו אירוע, initiate checkout , אנחנו עובדים עם תכנה, landing pages שמייצרת דפי נחיתה למוצרים באמזון וכל הדפים של כל החברה מייצרים את ה initiatecheck out ברגע שהבן אדם לקח את הקופון, אוקי?

ובאמת שברתי את הראש איך אני מצליח ליצור קהל של אנשים שעשו initial checkout רק למוצר שלי? אז אני רוצה להראות לכם משהו מגניב, מדליק:

אז באים הנה עושים create audience ועושים custom audience, הולכים ל website traffic ואז בוחרים any, והולכים פה ל- initiate checkout.

שמתי את זה על 45 ימים כי זה הטווח ימים..

עכשיו תסתכלו איזה קטע, אתם רואים את הכפתור פה הכחול – refine by ואז URL, אז אני בעצם אומר למערכת, אני אעשה ALT TAB, ואני אראה לכם, הנה אתם רואים יש פה עשרות עשרות עשרות של קמפיינים.

זה הקמפין שאני רוצה לעשות עליו את ה – קהל יעד, אז אני בעצם את הצמד מילים האלה עושה CTRL C, מעתיק, חוזר לפייסבוק, מדביק, ועכשיו, משאיר את זה על contains ועכשיו מה שיקרה זה שזה יצור קהל של כל מי שעשה initiate checkout אבל הוא היה ב- URL הזה והוא לא יקח את כל הקמפיינים של החברה הזאת, אוקי?

אז באמת זה פיצ’ר מגניב, אם יש לכם חנות E-shop או אם אתם מוכרים מוצרים דיגיטלים, או באמת אין סוף לאפשרויות פה והפיקסל שלכם נמצא בהמון דפים ואנשים עושים אירועים, אנשים עושים ליד למשל, אתם יכולים ממש לעשות סגמנטציה של לידים לכל מיני מוצרים שלכם על ידי בחירה של URL contain, ואז תשימו את ה – URL או חלק מה – URL של המוצר שאתם רוצים לעשות סגמנטציה בשבילו.

פשוט אופציה מדהימה, אל תשכחו לתת שם של initiate checkout from Ethernet cabel,או משהו כזה, אל תשכחו לשים מדינה, אם אתם מפרסמים במדינות שונות וכן הלאה.

זהו זה היה ממש וידאו קצר, 4:30 דקות, בלי הרבה לתכנן מראש, פיצ’ר ממש מגניב ושימושי בטירוף למי שמשתמש בצורה מתקדמת בפיקסל של פייסבוק,

מקווה שנהניתם, נתראה בוידאו הבא, להתראות

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות